Maja und Sofie's reise ♥

Kapitel 6


[Sofie]
"Gumman, jag ska se till att vi får se dom live fler gånger, för det läre ju inte vara sista gången dom har en konsert i Sverige, men vi kanske kan se någon i Tyskland också, kan prata med pappa" Sa jag och tittade på Maja som satt där med blodsprängda ögon av gråten.

"Ja det vill jag gärna göra" Sa Maja och tittade bort mot fönstret, "Ska vi gå och bada nu eller vill du ligga kvar här inne och ta det lugnt?" Sa jag reste mig upp från sängen och öppnade min resväska.

"Vi kan väl ta på oss bikini och sedan gå ner till stranden och sätta oss och dricka en cola eller någonting och sedan bada" Sa Maja och klev ner från sängen, "Jodå så kan vi ju faktiskt göra" Sa jag och tog fram min bikini, Maja rotade igenom sin väska och tog upp sin svarta bikini med guldiga hjärtan på.

"Jag går in på toan och byter om jag, kommer snart" Sa jag och smet in på toan och bytte om, jag tog på mig min rosa och svart randiga bikini och gick sedan ut för att låta Maja gå och in och byta om, medans Maja bytte om så gick jag till mamma och pappas rum och berättade hur vi hade tänkt göra nu, och dom sa att det var helt okej.

[Maja]
När jag bytt om så gick jag ut till Sofie som satt på sängen och väntade, "Så. Ska vi gå nu?" Sa jag med ett leende på mina läppar, "Ja, vad glad jag blir att du är glad nu" Sa Sofie och log, "Ja jag kan ju inte gråta föralltid" Sa jag och småskrattade.

Vi gick ner för från hotellet och ut på baksidan, det var inte så mycket folk men det satt mest äldre där på uteserverigen vid några bord och drack öl, vi gick fram till baren där det stod 4 killar och vi tänkte inte så mycket på det så vi gick dit och skulle beställa en varsin iskall cola till oss båda.

När vi nästan var helt framme så såg jag en kille där som var rätt brun, ett par badshorts och hans hår var svarta cornrows, den andra killen hade svart hår som stod upp lite som nästan en mohawk, han hade ett vitt linne på sig och ett par badshorts.

Den tredje killen hade långt brunt hår, väldigt rakt och han hade en blå t-shirt på sig och ett par badshorts på sig, den fjärde och sista killen hade kort hår, glasögon och ett par svarta shorts på sig, jag kände igen killarna och stannade upp innan vi hunnit fram till killarna.

Kommentera för mera ^^

Kommentarer
Postat av: Maja The Cooling, världens bästa :D<3

GAAAH :D

' Jumbiedans '

Meeeeeer? <333

Snälla lilla söta Sofie, jag vet att du har 7an klaar (A) <3333

2010-05-17 @ 16:02:31
Postat av: Maja

Gaaaaaaaaah!! :D:D:D

Meeeeeeeer :D:D:D <33333333333

2010-05-17 @ 16:10:07
URL: http://mekay.blogg.se/
Postat av: elina

Omg! Nu händer det grejer här alltså :D meeeerja<3

2010-05-17 @ 17:25:29
URL: http://homelessbynight.blogg.se/
Postat av: arnää

oh shiet!

MER! :D

2010-05-17 @ 20:16:41
URL: http://emkau.blogg.se/
Postat av: johanna

meeeeeer nu!!D:D

2010-05-17 @ 20:49:28
Postat av: m

meeeeeeeer;d

2010-05-18 @ 16:15:56
Postat av: nämen jag heter ella! :))))

MER! :D <33333333333

2010-05-19 @ 21:20:45
URL: http://somella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0