Maja und Sofie's reise ♥

Kapitel 7


[Maja]
"Vänta lite nu, jag känner igen killarna, gör inte du det?" Sa Sofie och tittade frågandes på mig, "Jo jag är rädd för att det är Tokio Hotel, men hur ser jag ut.. Vi kan ju inte gå fram såhär, jag har blodsprängda ögon, då tror dom väl jag knarkat i flera år" Sa jag och tittade på Sofie.

"Vi kan ju inte bara sticka upp nu, dom kommer tycka vi är skumma isåfall, om dom nu sett oss" Sa Sofie och tittade bort mot killarna, "Äsch okej, kom då så går vi fram, och börjar vi prata med dom så får jag väl säga som det är då, jag skäms inte" Sa jag och småskrattade lite medans jag tittade på Sofie.

Vi gick fram mot baren och låtsades som ingenting och beställde en varsin coca-cola och satte oss sedan på en varsin barstol och började snacka med varandra. Både jag och Sofie var Tokio Hotel fans och vi såg ju väl att det var killarna, men vi var helt lugna för att låta dom tro att vi inte var Tokio Hotel fans så dom kanske inte skulle gå ifrån.

[Sofie]
När jag satt där och pratade med Maja om vad vi skulle göra denna vecka så avbröts vi plötsligt av en utav killarna, det var han med svart hår och cornrows och han sa "Hej" på engelska, "Hej" Sa både jag och Maja i kör.

Dom fortsatte och prata med oss och vi flyttade lite närmare dom så vi hörde bättre vad dom sa, när det sedan gått ett tag så sa den långa killen Bill att dom var tvungen att gå tillbaka till sitt hotellrum.

Både jag och Maja blev lite besvikna, vi sa hejdå och började gå ner till stranden och la oss på en varsin handduk och tittade på solnedgången, när vi legat där i några minuter så tog vi av oss våra kläder och gick i vattnet och badade ett tag..

När vi sedan badat ett tag så springer vi upp och virar om handduken runt oss, jag tar fram min mobil och ser ett missat samtal från pappa, "Maja pappa har ringt, vi borde nog gå hem nu, vi ska säkert äta" Sa jag och suckade.

Kommentera för mera ^^

Kommentarer
Postat av: Maja the cooling :D

Gaaaaaaah :D<33

Skit kuk äckel bra :D<33333333333

Meeeer <333

2010-05-20 @ 22:35:40
Postat av: arnää

mera!

2010-05-20 @ 22:39:16
URL: http://emkau.blogg.se/
Postat av: Maja

Meeeer! :D:D <3333333333

2010-05-21 @ 14:01:16
URL: http://mekay.blogg.se/
Postat av: nämen jag heter ella! :))))

mer <33333

2010-05-21 @ 16:17:14
URL: http://somella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0